Οι μαθητές του Γυμνασίου Αγίας Άννας συζήτησαν το θέμα, τι κάνουμε μετά τη φωτιά, διεξοδικά και συναποφάσισαν να δράσουν στοχεύοντας στην ορθολογιστική διαχείριση του καμένου δάσους για ένα αειφόρο οικοσύστημα. Έτσι:
α/ πήραν συνέντευξη από κατοίκους της περιοχής
β/ συγκέντρωσαν φωτογραφικό υλικό
γ/ παρακολούθησαν ενημερωτική συνάντηση από εκπρόσωπο εθελοντών δασοπυροσβεστών (οργανώθηκε από το 8ο Γυμνάσιο Αχαρνών)
δ/ έπαιξαν παιχνίδι ρόλων με το 8ου Γυμνάσιο Αχαρνών
ε/ συζήτησαν, αντάλλαξαν απόψεις, θέσεις, συναισθήματα με το Λύκειο Καμινίων
στ/ ερεύνησαν τη σχετική επιστημονική έντυπη και διαδικτυακή αρθρογραφία
ζ/ διεξήγαγαν άσκηση πεδίου όπου μελέτησαν τη φυτρωτικότητα των κουκουναριών και το αναγεννησιακό αναπτυξιακό στάδιο του δάσους σε περιοχή κοντά στο σχολείο
η/ επεξεργάστηκαν το υλικό που συνέλεξαν, προκειμένου να οργανωθούν και να συντονίσουν περαιτέρω ενέργειες.
Για αναζήτηση διευκρινήσεων διοργανώσαμε διαδικτυακή συνάντηση με προσκεκλημένους ειδικούς στο θέμα. Στην συνάντηση συμμετείχαν:
1/ υπεύθυνος του αρμόδιου Δασαρχείου
2/ καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών
3/ έφορος Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Πανεπιστημίου Κρήτης
4/ εκπρόσωπος της WWF Ελλάς
Οι προσκεκλημένοι απάντησαν με θέρμη στα ερωτήματα των μαθητών.
Τέλος, οι μαθητές συναποφάσισαν για περαιτέρω δράσεις. Οι δράσεις παρουσιάστηκαν στο Μαθητικό Συνέδριου του CONNECT-2022 στις 21/5/2022.
Μέσω αυτού του προγράμματος οι μαθητές αντιλήφθηκαν τη σπουδαιότητα και τη σημασία του ενεργού πολίτη.